Marton Adrienn-nel, Pataky Péterrel és a hét gasztrobloggerrel mostantól még ízesebb az élet
Fotó: 123RF

Jennifer Aniston erre a zabkása-reggelire esküszik

2022. március 9.

Az Instagram, majd a TikTok térnyerésének egyik pozitív hozadéka, hogy szinte vég nélkül válogathatunk a jobbnál jobb, egészségesebbnél egészségesebb reggeliötletek között. Nehéz lenne megmondani, hogy éppen melyik is a leginkább trendi. Egy mentes gofri vagy a már-már klasszikusnak számító avokádós pirítós? Netán a zabkása, amely egyszerűségével és jól variálhatóságával letaszíthatatlan a trónról? 

 

Tipp: Hogyan lehet még finomabb a zabkása? 

 

A zabkása nem véletlenül népszerű, az egyik legjobb étel, amit reggelire ehetünk. Felkapottságát valószínűleg annak köszönheti, hogy az alapverzió könnyen megfőzhető, és ugyanolyan egyszerűen fel is dobható a kedvenc hozzávalóinkkal: magvakkal, gyümölcsökkel, mogyoróvajjal, kókusszal. 

Ha pedig a hírességektől szeretnénk új ötletet meríteni, itt van rögtön Jennifer Aniston egyedi zabkásája. A trükk roppant egyszerű: tojásfehérjét ad hozzá. Egy átlagos adag zabkása kb. 5 grammnyi fehérjét tartalmaz, egy tojásfehérje ezt 10-20 grammal is megdobhatja. Az elkészítése is nagyon egyszerű, éppen mielőtt készre főne a kása, belekeverjük a tojásfehérjét. Ezzel nemcsak tápanyagdúsabbá válik a reggelink, hanem az állaga is sokkal könnyebb, légiesebb lesz.

 

Még több zabkása: 

Zabkása, a szuperreggeli – készítsd el minden nap másképp!

 

Forrás: mashed

Megosztom barátaimmal

Szerkesztőink kedvencei

Napi ajánlatunk

Top videók

Sonkás-bulguros töltött kaliforniai paprikák

Könnyű ebéd vagy vacsora a sütőből. A receptből az is kiderül, hogy miért érdemes elősütnöd a paprikát.

Almás rizsfelfújt

Őszi desszert, amely egy tartalmas leves után 2. fogásként is megállja a helyét.

Duplasajtos tepsis bucik

A hot dog kiflit akár így is felhasználhatod!