A Master Good megújítja a Ságát
A minőségi elvárás nem lehet a luxustermékek fogyasztóinak kiváltsága – vallja a Bárány-család által vezetett Master Good. A hazai baromfiipar vezető szereplője 113 év tudásával és tapasztalatával újította meg kívül-belül az ország egyik kedvenc virslijét, a Füstlit, valamint a teljes Füstli- és Füstlizer-termékcsaládot.
Az 1907-ben induló tradíciókon alapuló, családi vállalkozást működő Master Good a közelmúltban megvásárolta brit tulajdonosától a szintén nagy múltú Ságát. A sárvári üzem így több mint 30 év után újra hazai tulajdonba került. A baromfipiac jelentős szereplőjeként a Sága beolvadása a Master Good-cégcsoportba az ország gazdasági erejét is növeli a magyar tulajdonosváltással.
2020: újjászületik a teljes Füstli- és Füstlizer-termékcsalád
A világviszonylatban meghatározó szereplőnek számító kisvárdai Master Good a hazai baromfi üzletág legjelentősebb résztvevője a legnagyobb piaci részesedéssel. Északkelet-magyarországi központjukból a világ négy kontinensére exportálják termékeiket, kizárólagosan hazai, GMO-mentes élelemmel táplált, hozamfokozó- és hormonmentesen nevelt csirkék húsát előállítva és forgalmazva.
A Master Good ezt a felelősségteljes gondolkodást alkalmazza a továbbiakban a Sága Füstli és Füstlizer portfóliójában is, saját GMO-mentes csirkehúsra váltva az eddigi pulyka alapanyagot. A Sága megreformálásának másik jelentős lépése, hogy piacra dobják a Füstlit a magyar fogyasztók által kedvelt sertéshúsból is.
A Sága Füstli- és Füstlizer-termékcsaládjának megújítását hosszan tartó háttérmunka előzte meg, amelynek kiemelt eleme a termékek csomagolásának újratervezése is. A Master Good minőségi gondolkodásmódját jelzi a megújuláshoz felkért kreatív szakemberek sora is, köztük Ipacs Géza brandépítő (Apacs Stúdió) és Herendi Gábor filmrendező.
A megújult Füstli- és Füstlizer-termékek már elérhetőek az országos üzletláncokban.