Marton Adrienn-nel, Pataky Péterrel és a hét gasztrobloggerrel mostantól még ízesebb az élet
Fotó: 123 RF

8 gyümölcs, amelyeket ne együnk diétakor

Nem feltétlenül diétabarát ételek, így inkább válasszunk más rost-és vitaminforrást.
2018. szeptember 19.

1.Konzervgyümik

Megfizethető és egészséges választásnak tűnhetnek, viszont ne hagyjuk figyelmen kívül, hogy ezek cukros lében áznak, ki tudja, mennyi ideig.

2.Aszaltgyümölcs

Kis mennyiségben remek nassolni valók, főleg, ha magvakkal együtt fogyasztjuk. Sokkal koncentráltabb formában tartalmazzák a cukrot, mint a friss gyümölcs, így magasabb a kalóriasűrűségük is. Emellett lényegesen kisebb a víztartalmuk is, mint a friss gyümiknek.

3.Bolti gyümölcsös smoothie-k

A házi készítésű turmixokkal lehet fogyni, sőt, tuti megoldások uzsonnára is. De a bolti változatok gyakran rengeteg hozzáadott cukrot tartalmaznak.

4.Banán

Az egyik legmagasabb cukortartalmú gyümölcs. Persze pont ezért ajánlják például edzések előtt. Viszont diéta során létezik ennél jobb vitaminforrás is – amellyel nem viszünk be ilyen sok kalóriát. Egy nagy banán ugyanis akár 120 kalóriás is lehet.

5.Ananász

Sokan zsírégető hatásáról beszélnek, viszont érdemes tudni, hogy egy csészényiben 17g cukor található.

6.Mangó

Itt is érdemes az adagra figyelni, hiszen egy csészényi ebből a finom déli gyümölcsből 22g cukrot tartalmaz.

7.Szőlő

Nem véletlenül remek energiaadó a szőlőcukor. Gyorsan képes megdobni a vércukorszintet, ha arra van szükség.

8.Görögdinnye

Szinte csak víz és cukor. Egy hatodnyi szelet 17 gramm cukrot tartalmaz.

via: Popsugar

Megosztom barátaimmal

Szerkesztőink kedvencei

Így készül a tökéletes gyümölcs-sajt tál

Így készül a tökéletes gyümölcs-sajt tál

Az ősz egyik nagy trendje. Vendéglátáskor mindnképp tálaljunk ilyet.
A makadámdió nem a fogyás barátja

A makadámdió nem a fogyás barátja

Persze, a magvak és diófélék egészségesebbek, mint a chipsek és a gumicukrok, de nem feltétlenül előnyös mindegyikük.
Minden étkezés alapeleme

Minden étkezés alapeleme

Ennek minden étkezésünkben szerepelnie kel, ha egészségesek szeretnénk lenni, illetve fogyni akarunk.

Napi ajánlatunk

Top videók

Túrós-mustáros csavart rúd

Hétvégére vagy akár a gyereknapi bulira?

Harcsaburger

Kaporral és olajbogyós szósszal, finom harcsafiléből.

Sós rétesszendvicsek

Klasszikus szendvics helyett jöhet rétes uzsonnára?