Marton Adrienn-nel, Pataky Péterrel és a hét gasztrobloggerrel mostantól még ízesebb az élet
Fotó: 123 RF

Fogyni szeretnél? Válogass az alábbi italok közül!

2021. január 30.

Ha fogyókúrába fogunk, nemcsak arra kell figyelnünk, hogy mit és mennyit eszünk, illetve mozgunk, hanem arra is, hogy milyen folyadékokat fogyasztunk. Lássuk, miket ihatunk „bűntudat” nélkül!

1.Víz

Ezzel nem okozunk meglepetést, a víz a legegyszerűbb és legjobb választás, nem hiába került felsorolásunk első helyére. Ha minden étkezés előtt megiszunk 1-1 pohárral, az telít is, így kevesebbet fogunk enni. Gyakran ismételgetett tény, hogy egy felnőtt napi folyadékszükséglete 1,5-2 liter víz, sokan mégsem tartják be – főleg télen.

2.Víz gyümölcsökkel

Ha egy pont után már nagyon unalmassá kezd válni az egyszerű víz, könnyen feldobhatjuk azzal, ha friss gyümölcsöket dobunk bele. Íze kissé édesebb lesz, de változatlanul egészséges marad. Ha friss gyümölcs nem áll rendelkezésünkre, egy kevés gyümölcslevet is tehetünk a vizünkbe, például áfonya-, grépfrút– vagy narancslevet.

3.Zöld tea

A zöld tea olyan különleges antioxidánsokat tartalmaz, amelyek gyorsítják az anyagcserénket, hatásukra szervezetünk több zsírt képes elégetni.

4.Meggylé

A nem megfelelő minőségű alvást gyakran hozzák összefüggésbe az elhízással. Jó hír, hogy a meggy segíthet az elalvásban. Köszönheti ezt a szuper tulajdonságát melatonin és triptofán tartalmának, amelyektől gyorsabban el tudunk aludni, illetve mélyebben is alszunk.

5.Kávé

Kávérajongók, figyelem! Az élénkítő ital a fogyásban is segíthet, persze csak akkor, ha nem teszünk bele tejet és cukrot.

6.Grépfrútlé

Ha megkívánjuk az édes ízt – és nem elégszünk meg a 2-es pontban bemutatott gyümölcsös vízzel –, választhatunk tisztán gyümölcslevet, ám egyáltalán nem mindegy, hogy milyet. A grépfrútlé például jöhet, de tartsunk mértéket!

7.Kókuszvíz és görögdinnyevíz

A kókuszvíz és a görögdinnyevíz egyaránt kevés cukrot tartalmaz, ráadásul a görögdinnyevízben van egy olyan aminosav, amely segít eltávolítani a mozgás során felgyülemlett tejsavat izmainkból, így sportolás után kisebb izomlázzal számolhatunk.

8.Fehér tea

Ha unjuk a zöld teát, akkor a fehér teát is bátran kipróbálhatjuk, hiszen összetevői segítenek megakadályozni a friss zsírsejtek kialakulását.

Forrás: Tips and Tricks

Megosztom barátaimmal

Szerkesztőink kedvencei

Napi ajánlatunk

Top videók

Tojásos burgonya

Egyszerű, laktató fogás, ami mellé elég salátát, savanyúságot tálalnod.

Halas melegszendvics

A megszokott tonhalkonzerv helyett ezúttal tengeri halfiléből.

Olívás-fetás csirke

Villámgyors ebéd, ha nincs sok időd főzni.