Marton Adrienn-nel, Pataky Péterrel és a hét gasztrobloggerrel mostantól még ízesebb az élet
Fotó: shutterstock

Ezek a McDonalds legegészségesebb kajái

Egy táplálkozási szakértő állította össze a listát
2016. október 5.

A delish.com-on  nemrég megjelent egy cikk, amelyben Lilly Soutter táplálkozás szakértő vette számba a legismertebb gyorsétterem legegészségesebbnek számítói ételeit. Bár nálunk nem jellemző a reggeli menü ajánlatban a zabkása, de 

1.Reggeli Zabkása (228 kalória, 5,5 g zsír)

teljes kiőrlésű zabpehely  és 100% -ban organikus tejet tartalmaz.  Az adagonként  9,6 g fehérje  tökéletes reggeli ahhoz, hogy vércukorszintünk egyensúlyban legyen. az  Ez azt jelenti, hogy sokkal tovább lendületben tartja az embert ez a reggeli, mint mondjuk egy édes muffin.

2. Hamburger (250 kalória, 8,3 g zsír)

Ki gondolta volna?!  A húspogácsa színtiszta marhahús, nincs tartósítószer és ízfokozó benne. Csak az egészséges kiegészítők, mint a hagyma és az uborka.  És igen, hamburger és nem sajtburger. Az rögtön nem 250 kalória lesz. – mondta a szakértő.

3. Grillezett csirke saláta (133 kalória, 3,7 g zsír)

Bár nem ez a legkevesebb kalóriát tartalmazó saláta a saláták között, de a fehérje, amelyet tartalmaz, a hasznunkra lesz a nap folyamán. Az öntet kevesebb, mint 30 kalóriát és 1 g zsírt tartalmaz, persze ízesítheted csak citrommal és egy pici olívaolajjal is.  

4. Bébirépa/Sárgarépa virágok  (34 kalória, 0,2 g zsír)

Érdemes elgondolkodni és a krumplit a répára cserélni, hiszen rostban és béta-karotinban gazdag. Ha veszünk egy adag Kertész salátát, tegyük hozzá és ízesítsük egy kis citrommal, így szuper alacsony kalóriatartalmú ételt kapunk.

5. Csirke nuggets  (259 kalória, 13 g zsír)

Nem érkezik hozzá a finomított fehér lisztes hamburgerzsemle.  Együk salátával, de legrosszabb esetben egy kis adag krumplival is 500 kalória körül járunk. A szószok felejtősek, kivéve…

6. Ketchup  (22 kalória, 0,1 g zsír)

Néhány szósz a McDonalds-ban a csillagokig emeli a vércukorszintet (25g cukor van az édes csiliben) és 14 g zsír a tejfölben és adagonként 100 kalóriát úgy adunk az étkezésünkhöz, hogy észre sem vesszük. A ketchup sem arról híres, hogy kimondottan egészséges lenne, de a gyorséttermi adag 17 g és viszonylag kevés a cukor benne. Tehát ha már szósz, akkor leginkább ez.

7. Zacskós/dobozos gyümölcs (alma, szőlő)  (46 kalória, 0,1 g zsír)

 Legyen ez a desszert. 10 g cukrot tartalmaz, épp elég ahhoz, hogy átvészeljük a nap hátralévő részét.

8. Almás pite (250 kalória, 14 g zsír)

Ha már desszert, akkor legyen az egyik legalacsonyabb energia tartalmú, amelynek a legalacsonyabb a cukortartalma – mindössze 11 g. -mondja a szakértő. Adagonként 1,4 g rostot tartalma és az éttermekben nem hidrogénezett növényi olajokat használnak hozzá.  

 

Forrás: delish.com

 

 

Megosztom barátaimmal

Napi ajánlatunk

Top videók

Tojásos burgonya

Egyszerű, laktató fogás, ami mellé elég salátát, savanyúságot tálalnod.

Halas melegszendvics

A megszokott tonhalkonzerv helyett ezúttal tengeri halfiléből.

Olívás-fetás csirke

Villámgyors ebéd, ha nincs sok időd főzni.