Az IKEA megint kisütött valamit
A Co.Design egyenesen „ehető felnőtt színezőnek” nevezi a Leo Burnett új, IKEA-kampányát. A kanadai akcióban egy szakácskönyv bizonyos oldalai egyben sütőzacskók is, amelyekben elkészíthető a rajtuk szereplő étel. A készítők a hozzávalók helyét is berajzolták az oldalakon: kis körökbe kell kiszórni a fűszert, majd elhelyezni az instrukciók szerint felvágott hozzávalókat.
A sütőpapírokon használt tinta természetesen kajabarát. A közzétett videóban pedig láthatjuk, milyen egyszerű elkészíteni a három felrajzolt főételt: egy pités, egy lazacos meg egy húsos-raviolis recept van. Mindegyik az áruházban kapható hozzávalókkal próbálja a bizonytalan kezdő szakácsokat konyhájuk birtokba vételére ösztönözni. Viszont sajnos az egész csak egyetlen napig volt elérhető Kanadában, az IKEA Kitchen Event alatt.
De maradt egy videó, amiből mindent megismerünk.
forrás: fastcodesign.com