Marton Adrienn-nel, Pataky Péterrel és a hét gasztrobloggerrel mostantól még ízesebb az élet
Fotó: 123 RF

A METRO világszerte mindenkit arra buzdít, hogy támogassa a gasztronómiát

Nézd meg a „Hagyja pihenni egy kicsit a konyháját is” kampányfilmet cikkünkre kattintva!
2020. November 22.

A METRO széles körű globális kampányba kezdett a televízióban és a közösségi médiában, amely 18 országban kerül bemutatásra. A kampány arra hívja fel a fogyasztók figyelmét, hogyan árnyékolja be a COVID-19 a gasztronómiai ágazat karácsonyi üzletmenetét. Ugyanakkor azt is megmutatja, hogy van lehetőség a karantén alatt is egy kis lazításra, ünnepi pillanatokra. 

 

A globális COVID-19 járvány hatásai a vendéglátás ágazatot különösen súlyosan érintették. A kormányzati szigorítások, a fogyasztók körében kialakult bizonytalanság, valamint a vállalkozások üzleti kilátásai nem sok jóval kecsegtetnek a következő hónapokra. Gasztronómiai partnerei és vevői támogatása érdekében a METRO a cégcsoport történetében először széles körű karácsonyi reklámkampánnyal fordul a nagyközönséghez. 

A „Hagyja pihenni egy kicsit a konyháját is” kampánnyal a METRO arra ösztönzi az embereket, hogy kedvenc ünnepi ételeiket idén étteremből rendeljék meg. Az elmúlt hónapok után, amikor a napi élet, annak minden új és régi kihívásával együtt az emberek otthonára korlátozódott, lehet egy kicsit lazítani a konyhában. 

„A kampány Magyarországon közösségi médiafelületeken jelenik meg. A METRO Magyarország ezzel a kezdeményezéssel is támogatni szeretné a szálloda- és vendéglátóipari szektor területén működő vásárlóit. Ehhez az időszakhoz illeszkedő termékportfóliónk, és például ingyenes digitális szolgáltatásaink mellett – melyek segítik az éttermeket abban, hogy házhozszállításra rendeléseket tudjanak felvenni – most ezzel a kampánnyal is segíteni szeretnénk a vendéglátásban dolgozókat” – mondta el Biró Ferenc, a METRO Kereskedelmi Kft. marketing osztályvezetője.

A kampány gerincét egy érzelmes videó képezi, amely kiemeli az elmúlt év kihívásait és a társas életet érintő jelenlegi megszorításokat A reklámspot egy tipikus család elmúlt hónapokban átélt élményeit mutatja be. Ez a történet számos család aktuális helyzetét illusztrálja. A karantén realitásában az élet kizárólag otthon zajlik: otthoni munkavégzés, online oktatás, főzés, otthoni testedzés stb. A hektikus és frusztráló mindennapi élet miatt sokszor nem marad helye az együtt töltött minőségi időnek, a jó ételeknek, az ünnepi készülődésnek. Ezért a kampányvideó fő üzenete: ha egy kicsit lazítunk a konyhában, és étteremből rendeljük meg a karácsonyi menüt, több minőségi időt tölthetünk családunkkal.

„A filmünkkel közvetlenül a végfogyasztót szólítjuk meg érzelmileg, hogy ezzel támogassuk a fennmaradásukért küzdő vendéglátóipari vállalkozásokat. Az ünnepi időszak még élvezetesebbé tételére, ezáltal egy étterem támogatására való ösztönzés révén várhatóan nőnek majd a gasztronómiai bevételek. Sokan főztek otthon az elmúlt időszakban, olyanok is, akik korábban ezt nem tették. Most azonban azt javaslom, egy kicsit pihenjen mindenki az ünnepi időszakban, így sok éttermi vállalkozás teheti elkötelezetten azt, amiért ezt a szakmát választották: főzhetnek a vendégeiknek, és nem utolsó sorban bevételhez juthatnak az ünnepi időszakban” – mondta el Bősze Ákos, a METRO HoReCa üzletfejlesztési vezetője. 

 

A „Hagyja pihenni egy kicsit a konyháját is” kampányfilm itt tekinthető meg.  

Megosztom barátaimmal

Szerkesztőink kedvencei

Karácsonyi menük a világ minden tájáról

Karácsonyi menük a világ minden tájáról

Gyorskaja vagy 7 fogásos menü? Mindkettőre van példa! 2. rész.

Napi ajánlatunk

Top videók

Sonkás-bulguros töltött kaliforniai paprikák

Könnyű ebéd vagy vacsora a sütőből. A receptből az is kiderül, hogy miért érdemes elősütnöd a paprikát.

Almás rizsfelfújt

Őszi desszert, amely egy tartalmas leves után 2. fogásként is megállja a helyét.

Duplasajtos tepsis bucik

A hot dog kiflit akár így is felhasználhatod!