Marton Adrienn-nel, Pataky Péterrel és a hét gasztrobloggerrel mostantól még ízesebb az élet
Fotó: 123 RF

5 étel a szép körmökért

Az erős, ragyogó körmökhöz a táplálkozásunkkal is hozzájárulhatunk.
2018. augusztus 14.

Edamame (cisztein és folsav)

A cisztein elengedhetetlen a keratin termelődéséhez, amely a körmünk egyik építőeleme. A folsav pedig az új körömsejtek kialakulásában játszik szerepet.

Tojás (biotin)

A biotin egy fajta B-vitamin, amely elősegíti a fehérjetermelődést a körömben. Emellett erősíti a körmöt, megóvja a töredezéstől.

Kesudió (cink)

Elengedhetetlen a sejtosztódáshoz és a fehérje szintézishez – mindkettő fontos a köröm folyamatos növekedéséhez. Fényesen és erősen tartja a körmeinket.

Édesburgonya (A-vitamin)

Már egy burgonya a napi A-vitamin szükséglet 561%-át biztosítja. Ez a vitamin segíti a köröm sejtjeinek reprodukcióját. Ha hiányt szenvedünk ebben a vitaminban, a körmeink repedezhetnek, betörhetnek.

Sárga kaliforniai paprika (C-vitamin)

Ez a vitamin elengedhetetlen a kollagén termelődéséhez. A kor előrehaladtával a szervezetünk egyre kevesebbet termel ebből a fehérjéből, így a körmünk elvékonyodik.

via: Prevention

Megosztom barátaimmal

Szerkesztőink kedvencei

A Nutella, mint hajfesték??

A Nutella, mint hajfesték??

Nézd meg az Instagramos videót!
Csontlevessel a fiatal és feszes bőrért

Csontlevessel a fiatal és feszes bőrért

Ilyen házi praktikát még nem hallottunk, de egy híres színésznő például erre esküszik.

Napi ajánlatunk

Top videók

Tojásos burgonya

Egyszerű, laktató fogás, ami mellé elég salátát, savanyúságot tálalnod.

Halas melegszendvics

A megszokott tonhalkonzerv helyett ezúttal tengeri halfiléből.

Olívás-fetás csirke

Villámgyors ebéd, ha nincs sok időd főzni.