Marton Adrienn-nel, Pataky Péterrel és a hét gasztrobloggerrel mostantól még ízesebb az élet

4 egyszerű lépés az egészségesebb étkezésért

Ezekkel könnyebb betartani az „idén egészségesebben fogok enni” újévi fogadalmakat
2018. január 3.

1.töltsük fel a kamrát az alapvető élelmiszerekkel: Nagyobb kiszerelésben jobban megéri a babokat, a rizst, a quinoát megvásárolni, hiszen ezek tiszta, légmentesen lezárható dobozban sokáig elállnak. Így mindig kéznél lesznek, ha valami egészségesebb köretet szeretnénk készíteni.

2.próbáljunk ki kajás kihívásokat: Nem muszáj egyből belecsapni a Whole30-ba, hisz elsőre egy hónap elég megerőltető lenne, főleg egy kezdő diétázó számára. Keressünk egyhetes kúrákat, melyeket könnyebb betartani. Ne a drasztikussal indítsuk, mert akkor nagyobb az esély a sikertelenségre.

3.járjunk egy lépéssel az éhség előtt: Legyen kéznél mindig egészséges nassolni való, ha két étkezés között megéheznénk. Vásároljunk rendszeresen gyümölcsöt, mely természetes gyümölcssukor-tartalmával féken tarthatjuk az édesség utáni vágyat, vagy különböző olajos magvakat (mandulát, dióféléket), mely bővelkedik egészséges zsírokban. Mindezeket pedig tartsuk kéznél – az íróasztal fiókjában, a táskánkban, a hűtőben, a szekrényben.

4.mindezekhez tudás is kell: Mindenki tud egészségesen táplálkozni, mindez csak azon múlik, hogy megértsük, pontosan mit viszünk be a szervezetünkbe. Ehhez az is hozzá tartozik, hogy megszállottan átolvassuk a termékek címkéjét, egészségtelen összetevők után nyomozva. Ha pedig ismeretlen összetevőbe futunk, nézzünk utána, mi lehet az.

forrás: Purewow

Megosztom barátaimmal

Szerkesztőink kedvencei

Ruhában szexelni nem olyan szórakoztató! De hogy jön ez ide?

Ruhában szexelni nem olyan szórakoztató! De hogy jön ez ide?

12 dolog, amit tudnod kell, mielőtt belevágsz a Whole30 diétába. Ha még nem hallottál róla, akkor azért, ha már igen és belevágnál, akkor emiatt olvasd el felsorolásunkat!
Új celebdiéta a láthatáron

Új celebdiéta a láthatáron

Bármit ehetünk, viszont csak 8 órán át. Sok híres embernél ez bevált.

Napi ajánlatunk

Top videók

Tojásos burgonya

Egyszerű, laktató fogás, ami mellé elég salátát, savanyúságot tálalnod.

Halas melegszendvics

A megszokott tonhalkonzerv helyett ezúttal tengeri halfiléből.

Olívás-fetás csirke

Villámgyors ebéd, ha nincs sok időd főzni.