Hogyan befolyásolja az étel a társkeresést?
Az élelmiszerek bármilyen megemlítése lehet a kulcs mások üzeneteinek bevonzásához. Mindezt egy online társkereső, a Zoosk, kutatta ki nemrég. 3,7 millió profilt és 364 millió üzenetet böngésztek át, kapcsolatot keresve az ételek és a randizás között. A The Ultimate Guide to Food and Dating nevű kutatásukban ki akarták deríteni, hogyan befolyásolják a kaják a társkeresést.
A legeredményesebb kifejezések a guacamole, a burgonya, és a csokoládé voltak a like-ok, jobbra húzások tekintetében. A felhasználók elárulták, több mint kétszer annyi üzenetet kaptak, miután kiírták a fent említett ételek valamelyikét a profiljukra – a guacamole volt a listavezető mind közül. A legrosszabb választások viszont a sült csirke és a jamgyökér: akik ezeket posztolták, visszaesést tapasztaltak az üzeneteik mennyiségében.
Az étel iránti szeretet megemlítése is nagyobb üzenetmennyiséget eredményezhet. A foodie (ételrajongó) szó kiírása után 82%-kal több üzenet érkezett a profilokra. Emellett a főzés szó használata is 26%-os üzenetnövekedést váltott ki.
Mindezen jó hírek után a Zoosk kénytelen megjegyezni, hogy attól még, hogy mindketten imádjátok a burritót, nem biztos, hogy a kaja iránti őrületről kéne órákat beszélgetnetek. Sőt, nem feltétlenül passzoltok egymáshoz más tekintetben sem.
forrás: Delish