Marton Adrienn-nel, Pataky Péterrel és a hét gasztrobloggerrel mostantól még ízesebb az élet
Fotó: 123 RF

Chris Hemsworth diétája durva, de működik

2021. május 4.

A Marvel legszebben kidolgozott testű szuperhőse a Bosszúállók: Végjátékban okozott némi csalódást, de a nagy Lebowskit idéző apatest szerencsére örökre 2019-ben marad. Forog viszont a Thor 4, ahol ismét szuperizmos lesz a címszereplő, és a kanyarban van egy Hulk Hogan-portréfilm is, egyszóval nincs lazsálás a színész háza táján. 

A 37 éves ausztrál híresség a királyi szerepnek mindent alá is rendel: a napot egy hatalmas adag, növényi alapú shake-kel indítja, mely tele van fehérjével. Pár órával eztán egy teljes reggelit is bevág, teszi hozzá Kelly Jones. A táplálkozási tanácsadó elmondja, hogy az étkezés után két órával kezdi a színész az edzést, mikor a proteinben, rostban és összetett szénhidrátokban dús menü emésztése már lezajlott, és Hemsworth majd’ kicsattan az energiától. Három tojás, hozzá pirítós vagy tortilla és némi zöldség szokott lecsúszni Thor torkán, de nem veti meg a zabpelyhes rántottát sem. 

Nassolnia napközben szabad, ám főleg joghurt és savanyú gyümölcs formájában, de egy bónusz protein-shake vagy némi keksz sem árt meg neki. Fagyasztott zöldség-nyalókát és aszalt gyümölcsöt is csipegethet, szárított marhahús falatkákkal egyetemben. 

A főétkezések alapeleme nála a vörös hús, melyet zöldséggel és olyan keményítő tartalmú köretekkel fogyaszt, mint a sült krumpli vagy a rizs. Lefekvés előtt pedig behúz egy cink-magnézium táplálékkiegészítőt is, egy kis nasi mellé. 

„Ne feledjük: ez a mennyiség egy sportolóé, nem pedig egy átlagemberé” – figyelmezet Jones. Ráadásul napi hat étkezést a hét minden napján, ismétlés nélkül, mindig friss alapanyagokból előállítani sem hétköznapi dolog. Így nem csak táplálkozási tanácsadót foglalkoztat, de saját szakácsot is alkalmaz a sztár. 

Kiemelkedő a Hemsworth által legyűrt növényi eredetű ételek mennyisége: gyümölcs és zöldség bőven jut az asztalára, így a belőlük származó antioxidánsok is védik a sejtjei épségét a stressz és az öregedés káros hatásaitól. Ezen felül probiotikummal és prebiotikummal is elősegíti a bélműködését, ami szintén egészségvédő hatású: gyakran fogyaszt joghurtot, gabonát és olajos magvakat is. A szénhidrát sem ellenség számára: üzemanyagként használja a kemény edzéseihez, és elsősorban teljes kiőrlésű kenyérből készült pirítóst eszik, teszi hozzá a Men’s Health.

– Perzsa –

Forrás: Men’s Health

Megosztom barátaimmal

Szerkesztőink kedvencei

A mediterrán diéta előnyei

A mediterrán diéta előnyei

Valamint az alapok.
Amit a top diétákról tudnod kell

Amit a top diétákról tudnod kell

Nem minden arany, ami fénylik.

Napi ajánlatunk

Top videók

Tojásos burgonya

Egyszerű, laktató fogás, ami mellé elég salátát, savanyúságot tálalnod.

Halas melegszendvics

A megszokott tonhalkonzerv helyett ezúttal tengeri halfiléből.

Olívás-fetás csirke

Villámgyors ebéd, ha nincs sok időd főzni.