Marton Adrienn-nel, Pataky Péterrel és a hét gasztrobloggerrel mostantól még ízesebb az élet
Fotó: shutterstock

A márkanév drága. A címkenélküliség lenne a siker kulcsa?

Egy új online áruházban minden csak 3 dollárba kerül..
2017. July 28.

A márkanév nyomja a legtöbbet egy termék árában. Ezt Tina Sharkey és Ido Leffler is belátták, majd megalapították a Brandless online áruházat (https://www.brandless.com/ ). Az üzletben minden termék márkamentes, és csak 3 $-ba kerül.

A cég becslései szerint egy átlagember közel 40%-kal többet fizet egy márkás termékért, mint egy „márkátlanért”. Ezt kiküszöbölvén alapították cégüket, amely július 11-én debütált. Termékeik többsége organikus, fair trade áru.

Az ötletük nem újkeletű. A szintén amerikai Trader Joe is közvetlenül az ügyfeleinek értékesíti termékeit, így azok árai alacsonyak. A Brandless emellett a kézzelfogható jótéteményeket is hangsúlyozza azzal, hogy minden online rendeléssel a Feeding America szervezetet támogatják.

forrás: businessinsider.com

Megosztom barátaimmal

Napi ajánlatunk

Top videók

Sonkás-bulguros töltött kaliforniai paprikák

Könnyű ebéd vagy vacsora a sütőből. A receptből az is kiderül, hogy miért érdemes elősütnöd a paprikát.

Almás rizsfelfújt

Őszi desszert, amely egy tartalmas leves után 2. fogásként is megállja a helyét.

Duplasajtos tepsis bucik

A hot dog kiflit akár így is felhasználhatod!