Marton Adrienn-nel, Pataky Péterrel és a hét gasztrobloggerrel mostantól még ízesebb az élet
Fotó: shutterstock

Ezt az 5 kaját kerülni kell a keto diéta alatt

A magas zsír- és alacsony szénhidráttartalmú diétában ez az öt tiltott dolog
2017. október 27.

A ketogén diéta elég újkeletű, de már egyre többen számolnak be jótékony hatásairól: az emberek súlyt vesztenek, a bőrük ragyogóbb, a kedvük pedig jobb lesz. Minden diétában fontos, hogy mit nem szabad enni, így most mutatunk 5 olyan ételt, mely mindenképp tiltólistás a ketot követőknek.

1.szőlő: Egy csészényiben kb. 26g szénhidrát van, így ez egyáltalán nem illeszthető be az alacsony szénhidráttartalmú diétába. Inkább szilvát, vagy kivit válasszunk – ezek egy csészényi adagjában kevesebb mint 9 g szénhidrát van.

2.Halo Top jégkrém: A diétázók fagylaltjaként árult termék nem sokkal jobb, mint egy sima fagyi, hiszen ugyanúgy cukor és szénhidrát van benne, sőt, alacsony a zsírtartalma. Tehát egy ketozónak totális no-no.

3.alacsony zsírtartalmú sajt: A legtöbb fogyni vágyó számára az alacsony (vagy sovány) a varázsszó – alacsony kalóriatartalom, alacsony cukortartalom, sovány tej, stb. De a zsír nem csupán megengedett a ketogén diéta során, hanem előírt.

4.margarin: Inkább a vajat válasszuk, hiszen az nem szénhidrát, és zsírosabb is a margarinnál.

5.burgonya: Nem titok, hogy magas a szénhidráttartalma, így a keto diétában kerülendő. Válasszunk más köretet (karfiolt, zellert), ha pedig végképp nem tudunk elszakadni a krumplitól, az édesburgonyát válasszuk.

forrás: Delish

 

Megosztom barátaimmal

Szerkesztőink kedvencei

Mi az az 5:2 diéta?

Mi az az 5:2 diéta?

Mielőtt követni kezdenénk, ismerjük meg

Napi ajánlatunk

Top videók

Tojásos burgonya

Egyszerű, laktató fogás, ami mellé elég salátát, savanyúságot tálalnod.

Halas melegszendvics

A megszokott tonhalkonzerv helyett ezúttal tengeri halfiléből.

Olívás-fetás csirke

Villámgyors ebéd, ha nincs sok időd főzni.