Marton Adrienn-nel, Pataky Péterrel és a hét gasztrobloggerrel mostantól még ízesebb az élet
Fotó: 123 RF

Ennyi időbe telik a kockás has

Ez az, ami valóban nem az első hónapok kemény edzési és diétái után azonnal látható.
2018. július 2.

Öt év. Cassandra Olholm fitnesz edzőnek ennyi év kemény munkájába telt, hogy kőkemény, izmos, tónusos, kockás hasa legyen.  Hogy szemléltesse összefoglalva azt az 5 évet, egy Instagram posztot is kitett, amelyhez azt írta, sokan nem látják be, hogy a feszes izomzathoz sok idő kell. Emellett kiemelte, többen elérhetetlen célokat tűznek ki maguk elé – már rögtön a folyamat elején.

People say to me "oh you're so lucky that you're so fit" or "you're so lucky that you're so strong". The thing is luck doesn't get me out of bed at 4:00am morning. Luck doesn't put my trainers on. Luck really doesn't have anything to do with it. To be brutally honest it comes down to the combination of two things – hard work and consistency. It's not easy. But what ever worth having is easy? Feeling strong isn't something that happened overnight. Some of you many not know this but I come from a pretty competitive running background, so when I walked into a crossfit shed for the first time about 5 years ago, I was completely out of my comfort zone. I remember thinking "what have I gotten myself into?". I had little to no upper body strength. I could barley do a push up on my knees let alone my toes, and the idea of doing a pull up was just insane. But the very combination of those two things is what has earned me the strength I have today. So if I can do it, you can do it to. The hard truth is that it will take time, it will take energy, sweat, tears and maybe even a little blood, but the feeling of being able to say "wow, I couldn't do that last week" will be worth every bit of it ✨

A post shared by Cass Olholm (@cassolholm) on

Persze, az izomépülés és a feszesedés hamarabb elindul, de az ilyen erős törzsizomzathoz évek kellenek. Cassandra versenyfutó volt, mielőtt találkozott a CrosFittel. Azzal a céllal váltott edzésformát, hogy szeretné megismerni, milyen valóban erősnek lenni. Az első erősítő edzése teljesen kilendítette a komfortzónájából. „A felsőtestem rendkívül gyenge volt. Alig tudtam megcsinálni egy rendes fekvőtámaszt, az pedig, hogy húzódzkodjak, őrültségnek tűnt” – emlékezik vissza. Ma már mindkét mozdulatot profin űzi.

Ma már heti 4 nap edz 45-60 percet. Emellett sokkal többet eszik, mint mikor futó volt. A megnövekedett izomzat több kalóriát igényel. „Mindig éhes vagyok” – mondja. Meglepő módon sosem végez koncentráltan hasi edzéseket. Néha egy-egy plank esetleg. „A hasizmom a megfelelő tápanyagok fogyasztása és a sok súlyzós edzés elvégzésének eredménye.” A súlyzókat gyakran tartja a feje fölé, így a törzsizmait is erősíti.

Mivel a folyamatos fejlődés híve, sosem elégszik meg. Motivációul azt tanácsolja: „Ha én meg tudom csinálni, akkor te is.”

via: Delish

Megosztom barátaimmal

Szerkesztőink kedvencei

5 edzésforma, melyek segítenek leadni az utolsó kilókat is

5 edzésforma, melyek segítenek leadni az utolsó kilókat is

5 nő beszél arról, mely mozgásformák segítettek nekik az álomalakjuk elérésében
10 hónap alatt 45 kg-tól szabadult meg egy amerikai hölgy

10 hónap alatt 45 kg-tól szabadult meg egy amerikai hölgy

A rendszeres mozgás és az egészséges étrend most is segített
Közel 80 kg-ot fogyott néhány apró változtatással

Közel 80 kg-ot fogyott néhány apró változtatással

Először a lustaságán kerekedett felül

Napi ajánlatunk

Top videók

Tojásos burgonya

Egyszerű, laktató fogás, ami mellé elég salátát, savanyúságot tálalnod.

Halas melegszendvics

A megszokott tonhalkonzerv helyett ezúttal tengeri halfiléből.

Olívás-fetás csirke

Villámgyors ebéd, ha nincs sok időd főzni.