Bevásárlók kérték
A kis kerekeken húzható bevásárlótáska eleinte úgy tűnt, csak az idősebbek kényelmét szolgálja, de mivel tényleg nagyszerű találmány és a kezdeti, szigorúan egyszínű vagy kockás alapdarabok mellé már felsorakoztak attraktív szériák is, ezért használata egyre szélesebb körben lett népszerű.
Húzós ügy
A legolcsóbb konstrukciók már 2500 Ft körüli áron beszerezhetjük, az IKEA szintén az olcsó kategóriába tartozó de már stílusos darabot kínál kicsivel drágábban, jelenleg fekete pettyes lakkmintával. Ha szeretnénk egy ilyen táskát majdani hagyatékunkban tudni, érdemes strapabíró szerkezetűt választani, ami nyűhetetlen anyagból és formatervezők áldásával készült. Ami a női táskáknál a Louis Vuitton, a hordtáskák piacán ugyanaz a Riesenthel, természetesen ez utóbbit is hamisítják. A márka legújabb húzható bevásárlókocsija elődeihez hasonlóan stabil alumínium kereten nyugszik, teleszkópos fogantyúval van ellátva és a könnyen tisztítható nagy méretű táska hűtőfunkcióval is bír. Bár lakodalmi húsmennyiség fér el benne, de a márkára jellemző sportos design miatt egyáltalán nem érezzük ormótlannak.
Stílusos cipekedés
Az időtálló bevásárlótáskákat nem kellett feltalálni, azok mindig is léteztek, a fonott kosár vagy a háncsból készült füles táska igazán történelmi darabok de mind a mai napig használjuk őket. Riesenthel kézi vagy vállon hordható bevásárlótáskái mára már szintén klasszikusak, lenyűgöző színválasztékával a cég garantálja, hogy egyedinek fogjuk saját darabunkat érezni. A hatalmas fülekkel ellátott Loopshopper fantázianevű széria nemcsak elegáns, de olyan tágas és kényelmes, mint egy családi autó. Tavaly Makány Márta divattervező tervezett sikerrel egy áruházlánc számára bevásárlótáskát, a kreatívoknak pompás kihívás egy ilyen munka, ha neten keresgélünk, se szeri se száma a vidám és ötletes mintázatú táskáknak.
Nem papírforma
A papírtáskákat általában a boltban kapjuk csomagolásképpen, vagy a pénztárnál vehetjük meg, ha szükséges. Természetes, hogy a cégek, áruházláncok reklámfelületet látnak benne és ezt ki is használják. Egy berlini keresztény ifjúsági- és gyermeksegélyező alapítvány is meglátta 120 ezer berlini gyermeket segíteni kívánó kampánya számára a lehetőséget a papírszatyrokban. Ha belenéz az ember egy ilyen táskába – miközben éppen dobálja bele a nassolnivalót – elgondolkozhat fogyasztási szokásain, saját és mások jóllétén, és ha csak nem kőből van a szíve, bizonyára adakozik is a gyerekek javára.