Marton Adrienn-nel, Pataky Péterrel és a hét gasztrobloggerrel mostantól még ízesebb az élet
Fotó: ©buzzfuss/123RF.COM

Nahát, Ariana Grande is saját kozmetikai lánccal állt elő

A Grammy-díjas popsztár újabb csúcsok meghódításra készül.
2021. szeptember 18.

A rekordokat halmozó énekesnő azt mondja magáról, hogy ha leves lenne, akkor miszóra vagy amerikai vajdió krémlevesre gondoljunk. A dús jelleg bizony megvan a Spotify-on az elmúlt évtizedben legtöbbet streamelt női előadó életében is: adott már koncertet a Fortnite-birodalom digitális terében, és most újabb fába vágta a fejszéjét. A kozmetikai piac tortájából tervez kikanyarítani egy szeletet: saját magán, édesanyján, barátokon illetve táncosain tesztelte saját fejlesztésű termékeit. Volt, hogy ki sem látszottak a laborból, és sikeresen titokban tudták tartani a projektet. Mikor valaki feltette a kérdést, hogy Grande milyen highlightert visel – mert olyan jól néz ki – akkor ő izgatottan csak annyit válaszolt, hogy: fogalma sincs.  

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ariana Grande (@arianagrande)

Két éve kezdett tárgyalni a sikeres Morphe márka alá tartozó Forma Brandsszel, de a TikTok-ról ismert D’Amelio-nővéreket is bevonta a projektbe. Az új címke az r.e.m. beauty nevet kapta, mely a gyors szemmozgásos pihenési időszakot jelöli, kiejtve viszont a popsztár beceneve (Ari) is kicseng belőle. Egy ilyen című dal van a Sweetener című albumán is, melynek eredeti verzióját Pharrell Williams még Beyonce számára írta. (Bey Királynő egyébként az Adidasszal paktált le, JLo parfümjei kétmilliárd dolláros üzletet jelentenek, Rihanna pedig a Fenty Beauty-val kaszál…) 

Az olasz származású énekesnő tisztában van azzal, hogy erős a konkurencia: egyre több a női előadó, akik a szépségiparban is megvetették a lábukat. Viseli is a kolleginák termékeit, akikért rajong, és persze ugyanígy hallgatja a számaikat. A szakma még messze nem telített, és többféleképpen is lehet történetet mesélni – a zenéből pedig sosem elég. A 28 éves ex-Nickelodeon gyereksztár gyakran mutatkozik cicás szemekkel, sminkelni pedig édesanyja még tinikorában tanította meg. Joan mama pedig szénfekete szemfesték nélkül elképzelhetetlen volt: tisztára úgy nézett ki, mint egy goth. A lánya sokat merít az ’50-’70-es évek filmcsillagainak stílusából: Jane Fonda vagy Brigitte Bardot glamúros megjelenése gyakran eszünkbe juthat róla. A védjegyévé vált lófarok időtlenné teszi, a szőkítés és a latex viszont már progresszív húzás volt részéről. Ari első kollekciója a szemre fókuszál: ez a kapu az álmokhoz és érzésekhez, azaz: mindenünkhöz. A díva szerint gyakran a látószervünkkel többet közlünk, mint a szavainkkal.

Perzsa

Forrás: allure.com

Megosztom barátaimmal

Szerkesztőink kedvencei

Jay Z tud valamit, most vegán krémsajtba fektet

Jay Z tud valamit, most vegán krémsajtba fektet

Beyoncé férje nem csak zenészként, de üzletemberként is jelentős figura.
Ideje volt, Selena Gomez szépségmárkája betört a nemzetközi piacra

Ideje volt, Selena Gomez szépségmárkája betört a nemzetközi piacra

A texasi popsztárnak fontos üzenete is van a Rare elnevezésű címkével.

Napi ajánlatunk

Top videók

Tojásos burgonya

Egyszerű, laktató fogás, ami mellé elég salátát, savanyúságot tálalnod.

Halas melegszendvics

A megszokott tonhalkonzerv helyett ezúttal tengeri halfiléből.

Olívás-fetás csirke

Villámgyors ebéd, ha nincs sok időd főzni.