Marton Adrienn-nel, Pataky Péterrel és a hét gasztrobloggerrel mostantól még ízesebb az élet
Fotó: Zing Burger

Franchise-hálózattá válik a Zing

Közép-Európában terjeszkedne a magyar burgerező
2017. April 6.

Franchise-hálózattá alakul a népszerű hazai burgerezőlánc, a Zing. Az éttermeket működtető We love Beef Kft. tulajdonosai már dolgoznak a működési kézikönyv alapjain, az első franchiserendszerben működő egységet még idén szeretnék megnyitni. Hosszú távú céljuk, hogy egy közép-európai márkát hozzanak létre, és a hazai nagyvárosok után Lengyelországot, Ausztriát, Romániát és Horvátországot is megcéloznák.

 

Minden azzal indult, hogy Csanda Eszter és Susánszky Ádám még 2013-ban vásároltak egy furgont, amiből napi 200 hamburgert adtak el. Mára a Zing Burger egy kiforrott, jól ismert márka, mely a 2016-os évet már 600 milliós árbevétellel zárta, és összesen négy éttermet, két food truck-ot és a Street Food Karavánban egy állandó egységet üzemeltet. Az újabb lépés pedig az, hogy franchise-hálózatot hoznak létre, hogy hosszú távon a közép-európai térségben terjeszkedhessenek.

 

„A Zing franchise koncepciójában a legtöbb arculati és minőségi elemet meghatározzuk, nagy hangsúlyt fektetve az anyagbeszállításra. Az italportfólióban és a belső terek kialakításában viszont szabad kezet adunk a partnereknek, és a helyi marketingstratégiát is teljesen rábíznánk a franchise átvevőre. Emellett szeretnénk alacsony belépési összeget meghatározni” – mondta el Susánszky Ádám, a Zing egyik alapító tulajdonosa.

Zing-Burger_Food_Truck

 

A Zing franchise díja 6 százalékos lesz, és a kezdő évben 30, a másodikban 50 százalékos megtérülést ígérnek. A márka azokat a partnereket részesítené előnyben, akik több egységgel is szeretnének jelen lenni a piacon.

A Zing Burger az ún. fast casual étteremláncok kategóriájába tartozik. A szekció abban tér el a hagyományos gyorséttermektől, hogy a fogások frissen, rendelésre készülnek, és azokat a vevők pár perc alatt kézhez is kapják. Az ágazat az USA-ban az elmúlt öt évben 10 százalékos bővülést ért el, ami az éttermi piacon kimagasló eredmény, és egyben előrejelzése is a trendeknek.  A fast casual éttermek előnye, hogy a gyors városi életmódhoz idomulnak mégis friss, adalékanyagoktól mentes ételeket kínálnak a vásárlóknak.

Megosztom barátaimmal

Szerkesztőink kedvencei

Kézműves hamburgerhez kézműves hamburgerzsemle dukál

Kézműves hamburgerhez kézműves hamburgerzsemle dukál

A saját formázású és ízesítésű húspogácsa sikere ugyanis arra csábítja a magamfajta mániásokat, hogy a hamburgerzsemle (-buci, stb.) készítésébe is belevágjanak.

Napi ajánlatunk

Top videók

Sonkás-bulguros töltött kaliforniai paprikák

Könnyű ebéd vagy vacsora a sütőből. A receptből az is kiderül, hogy miért érdemes elősütnöd a paprikát.

Almás rizsfelfújt

Őszi desszert, amely egy tartalmas leves után 2. fogásként is megállja a helyét.

Duplasajtos tepsis bucik

A hot dog kiflit akár így is felhasználhatod!