Marton Adrienn-nel, Pataky Péterrel és a hét gasztrobloggerrel mostantól még ízesebb az élet
Fotó: shutterstock

Ezt idd, ha számít a testsúlyod

Ráadásul garantáltan megiszod a napi 2-3 liternyi vízszükségletet
2016. augusztus 22.

Igyunk, igyunk, igyunk! Vizet, vizet, vizet! Ne szénsavas, cukros üdítőket, gyümölcsleveket, hanem vizet. És inkább mindig többet igyunk, mint amennyire szükségünk van. Abból baj nem lehet.

Ha unjuk a sima vizet, ízesítsük így:

2 liter tisztított víz

1 mandarin, feldarabolva

1/2 grapefruit, szeletelve

1 uborka, szeletelve

4 levél bors-vagy fodormenta

Ha a vérnyomásod miatt gyógyszert szedsz, a grapefruit-ot helyettesítsd fél citrom és fél lime levével.

Alaposan tisztítsuk meg a hozzávalókat, tegyük egy nagy kancsóba és a nap folyamán igyuk meg az egészet.

A mandarin: szabályozza a vércukorszintet, magas C-vitamin tartalma segít, hogy edzés közben több zsírt égess el.

A grapefruit: serkenti a zsírégetést, növeli az energia termelést.

Az uborka: segít a jóllakottság érzés fenntartásában és erős vízhajtó hatással bír.

Menta levél: serkenti az emésztést

 

 

 

 

 

Megosztom barátaimmal

Napi ajánlatunk

Top videók

Tojásos burgonya

Egyszerű, laktató fogás, ami mellé elég salátát, savanyúságot tálalnod.

Halas melegszendvics

A megszokott tonhalkonzerv helyett ezúttal tengeri halfiléből.

Olívás-fetás csirke

Villámgyors ebéd, ha nincs sok időd főzni.