Marton Adrienn-nel, Pataky Péterrel és a hét gasztrobloggerrel mostantól még ízesebb az élet

5 egészséges, késő esti snack

Arra az esetre, ha muszáj...
2016. november 9.

Legyünk reálisak: nem mindig tudjuk megúszni, hogy sötétedés után együnk. Néha előfordul (túlóra, késik a járat), hogy legálisan tarthatunk igényt a késői vacsorára, de olyan is lehet, hogy egyszerűen megéhezünk az esti órákban. Ha éhesek vagyunk, ennünk kell. Csak arra kell figyelünk, hogy mit is eszünk ilyenkor!

Az alábbi kombók laktatóak és segítenek kihúzni a reggeliig: 

1. 1 közepes banán+1 evőkanál mandulavaj

2. 1 közepes alma+50 g sovány sajt

3. ¼ csésze fekete bab+1 kicsi kukorica tortilla

4. 1 csésze áfonya+170-220 g zsírszegény joghurt

5. 1 csésze répa+3 evőkanál humusz

 

Forrás: www.womenshealthmag.com

Megosztom barátaimmal

Szerkesztőink kedvencei

Kókuszdió – ritkán, de biztosan

Kókuszdió – ritkán, de biztosan

Ha eddig a feltörés okozott fejtörést, akkor ez már ne legyen többé kifogás: segítünk a nagy kókuszdió-ügyben!
Konkrét örömök – steak kisokos

Konkrét örömök – steak kisokos

Abban kereskedő, séf és étteremtulajdnos is egyetért, hogy a hús bizalmi ügy. A steak pedig még inkább. Szaftok és ösztönök kombinációja, aminek a rajongók megadják a módját.
10 tételben a csokiról és a kakaóról

10 tételben a csokiról és a kakaóról

A tél kiemelten bővelkedik csokis nyalánkságokban, ami igazán nagyszerű dolog, mert hát lássuk be, a nagy hidegekben mindannyiunkra ráfér egy kis kényeztetés. És pár információ, hogy profin választhassunk.

Napi ajánlatunk

Top videók

Kókuszos tejberizs

Egyszerű, melengető desszert hűvös napokra.

Baconbe tekert burgonya őszi salátával

Fetás sütőtöksaláta dobja fel a sült burgonyát.

Füstölt sajtos krumplipüréfasírt

Maradék krumplipüré hasznosítására is tökéletes!