Marton Adrienn-nel, Pataky Péterrel és a hét gasztrobloggerrel mostantól még ízesebb az élet

Akár több kilót is leadhatsz egy hónap alatt

2016. október 10.
Csak add ezeket a reggeli kávédhoz

A reggeli kávé elkészítése és elkortyolgatása sokunk számára a nap egyik első és legfontosabb része, még akkor is, ha ennek helyességéről megoszlanak a vélemények. 

Jó hír a kávéimádóknak, hogy az anyagcserét felgyorsítja, ha néhány egyszerű hozzávalót keverünk a reggeli feketénkhez.

Dr. Laurie Cullen, a Nők Intézete munkatársa szerint például a kókuszolaj lehet az egyik ilyen hozzávaló. Ez az olaj amikor felszívódik a véráramba, energiához juttatva szervezetünket, kevésbé valószínű, hogy a zsírsejtekben tárolódik. Dr. Cullen elmondta, hogy ha egy étkezés tartalmaz közepes láncú triglicerideket, az elégetett kalóriák száma növekszik. Ha több kalóriát használunk, kevesebb tárolódik zsír formájában, ezáltal csökken a testzsír szint. 

Egy másik ilyen hozzávaló a fahéj, amely segít a megfelelő  inzulinszint fenntartásában, ráadásul ennek a fűszernek megvan az a képessége, hogy olyan hatással bír az anyagcserénkre, amelynek során nem csak a cukorra, hanem a szénhidrátokra is hat. Fogyasztása során testünk úgy raktározza a szénhidrátokat, hogy közben nem tárol újabb adag felesleges zsírt. 

Forrás: wisemindhealthybody.com

Megosztom barátaimmal

Napi ajánlatunk

Top videók

A megunhatatlan tócsni - íme négy, egészséges változatban, egy kétperces videóban

Szakítsunk a hagyományos elkészítéssel és süssük a sütőben!

Házi készítésű Bounty szelet eperrel

Ti is szeretitek a Bountyt? Ahogy sok kedvencünket, ezt is el tudjátok otthon készíteni, isteni finom lesz a végeredmény!

Pihe-puha, szaftos és sajtos: ez az egyik legjobb kombináció, ami a kelt tésztával történhet: Óriás pizzás csiga

A látványos csigaformát pedig egyáltalán nem nehéz kialakítani, egy vágás, pár tekerés, és már mehet is a sütőbe!