Marton Adrienn-nel, Pataky Péterrel és a hét gasztrobloggerrel mostantól még ízesebb az élet

Akár több kilót is leadhatsz egy hónap alatt

Csak add ezeket a reggeli kávédhoz

A reggeli kávé elkészítése és elkortyolgatása sokunk számára a nap egyik első és legfontosabb része, még akkor is, ha ennek helyességéről megoszlanak a vélemények. 

Jó hír a kávéimádóknak, hogy az anyagcserét felgyorsítja, ha néhány egyszerű hozzávalót keverünk a reggeli feketénkhez.

Dr. Laurie Cullen, a Nők Intézete munkatársa szerint például a kókuszolaj lehet az egyik ilyen hozzávaló. Ez az olaj amikor felszívódik a véráramba, energiához juttatva szervezetünket, kevésbé valószínű, hogy a zsírsejtekben tárolódik. Dr. Cullen elmondta, hogy ha egy étkezés tartalmaz közepes láncú triglicerideket, az elégetett kalóriák száma növekszik. Ha több kalóriát használunk, kevesebb tárolódik zsír formájában, ezáltal csökken a testzsír szint. 

Egy másik ilyen hozzávaló a fahéj, amely segít a megfelelő  inzulinszint fenntartásában, ráadásul ennek a fűszernek megvan az a képessége, hogy olyan hatással bír az anyagcserénkre, amelynek során nem csak a cukorra, hanem a szénhidrátokra is hat. Fogyasztása során testünk úgy raktározza a szénhidrátokat, hogy közben nem tárol újabb adag felesleges zsírt. 

Forrás: wisemindhealthybody.com

Megosztom barátaimmal

Napi ajánlatunk

Csokis-céklás palacsinta

Csokis-céklás palacsinta

Gyömbérkrémmel és málnával
Túrós amerikai palacsinta

Túrós amerikai palacsinta

Nemcsak édes, hanem sós változatban is elkészíthetjük! Csigó Zita receptje

Top videók

Így készítsünk egyszerű, de látványos farsangi álarcot

Két nagyszerű ötlet egy kétperces videóban