Marton Adrienn-nel, Pataky Péterrel és a hét gasztrobloggerrel mostantól még ízesebb az élet
Fotó: shutterstock

A márkanév drága. A címkenélküliség lenne a siker kulcsa?

Egy új online áruházban minden csak 3 dollárba kerül..

A márkanév nyomja a legtöbbet egy termék árában. Ezt Tina Sharkey és Ido Leffler is belátták, majd megalapították a Brandless online áruházat (https://www.brandless.com/ ). Az üzletben minden termék márkamentes, és csak 3 $-ba kerül.

A cég becslései szerint egy átlagember közel 40%-kal többet fizet egy márkás termékért, mint egy „márkátlanért”. Ezt kiküszöbölvén alapították cégüket, amely július 11-én debütált. Termékeik többsége organikus, fair trade áru.

Az ötletük nem újkeletű. A szintén amerikai Trader Joe is közvetlenül az ügyfeleinek értékesíti termékeit, így azok árai alacsonyak. A Brandless emellett a kézzelfogható jótéteményeket is hangsúlyozza azzal, hogy minden online rendeléssel a Feeding America szervezetet támogatják.

forrás: businessinsider.com

Megosztom barátaimmal

Napi ajánlatunk

Hideg, joghurtos őszibarackleves bazsalikompesztóval

Hideg, joghurtos őszibarackleves bazsalikompesztóval

A hideg gyümölcslevesek, amúgy is a nyári ebédek főszereplői, ez a bazsalikomos őszibarackleves biztos siker, a bazsalikom egyszerűen csodát tesz!
Íme a tiramisu nyári változata

Íme a tiramisu nyári változata

Gyümölcsös pohárdesszert, amiben fix a babapiskóta és a mascarpone, a változók: a gyümölcs, a kávé, a gyümölcslé, a tojás...

Top videók

Húsgolyó másképp! Sonkába tekerve, nyársra húzva, padlizsánkrémmel és korianderes joghurttal

A szinte unalomig ismételt húsgolyó új értelmet nyer, ha vékony, ízletes sonkába tekerve sütjük át. A mártogatókkal se spóroljunk, nyáron a friss zöldségek és fűszernövények dömpingje jó alkalmat ad arra, hogy akár kétféle krém is készüljön egyszerre.

Üde, nyárias tésztaétel, melyet a citrom frissítő íze tesz igazán ellenállhatatlanná!

Arra az egyre figyeljetek, hogy elkészítéséhez mindenképp kezeletlen héjú citromot használjatok!