Tonhal fasírt

Tonhal fasírt

Sokan nem tudják, de az omega 3 zsírsavak a szervezetre gyakorolt számos egészséges hatásuk mellett a jó kedv fenntartásáért is felelnek, ezért érdemes heti több alkalommal halat fogyasztani, pl. tonhal formájában.
Vöröslencse bolognai

Vöröslencse bolognai

Egy újabb isteni, növényi fehérjékben gazdag tésztaétel, a ritkán használt vöröslencse felhasználásával.
Epres panna cotta

Epres panna cotta

Az olaszok egyik kedvenc édessége a panna cotta, ami egy nagyon könnyű, bármikor fogyasztható desszert és természetesen elkészíthető diéta barát verzióban is.
Banános müzli szelet

Banános müzli szelet

Házi készítésű falatok reggelire, tízóraira, vagy uzsonnára.
Édesburgonyás palacsinta

Édesburgonyás palacsinta

Az édesburgonyát szinte bármihez felhasználhatjuk, még a palacsintához is. Nem csak gyönyörű szint kölcsönöz neki a benne található béta-karotin miatt, de édessége miatt az íz világot is különlegessé teszi.
Fehérjepótlás növényi alapon

Fehérjepótlás növényi alapon

A vegán életmódban ezek az élelmiszerek alapvetőknek számítanak.
Répatorta keksz

Répatorta keksz

Ha húsvét, akkor nyuszi, a nyuszi kedvence pedig a répa. De ezzel az isteni répatorta ízű keksszel még az is könnyedén becsempészhet a napjába egy kis zöldséget, aki egyébként nem rajong annyira érte.
Töltött tojás csibék

Töltött tojás csibék

A húsvét egyik elengedhetetlen eleme a főtt tojás, amit most krémes töltelékkel töltve, játékos csibe formában tálaltam, hogy a gyerekek se csak a csoki tojás után nyúljanak.
Teljes kiőrlésű kalács

Teljes kiőrlésű kalács

Nincs húsvét finom házi kalács nélkül, és mért ne lehetne ezt is egészségesebb lisztből elkészíteni?
Nyers banoffee pite

Nyers banoffee pite

A banoffee egy közkedvelt angol desszert, általában vajas keksz alappal, karamellel és valamilyen krémmel. Világnapja alkalmából elkészítettem a teljesen nyers és növényi alapú verzióját.