• Receptek 65
  • Magazin 25
  • Videók 2
Aszalt paradicsom szósz

Aszalt paradicsom szósz

A jól ismert zöld pestot más alapanyagokból, más színekkel, otthon is elkészíthetjük. Ebben szószban az aszalt paradicsom jellegzetes íze dominál.
Három paradicsomos tészta

Három paradicsomos tészta

Az olaszok szerint egy jó paradicsomos tésztának nincs párja. Pláne, ha három különböző fajta paradicsommal készül. Ezt most én is leteszteltem.
Sült paprikás hummusz

Sült paprikás hummusz

Mindig rácsodálkozunk, mennyire változatosan lehet elkészíteni a humuszt.
Cukkinis zabkása

Cukkinis zabkása

Így még biztosan nem próbáltad a zabkását.
20 magas fehérjetartalmú étel II.rész

20 magas fehérjetartalmú étel II.rész

A vegetáriánus életmód alatt sem kell lemondanunk a természetes forrású fehérjékről.
20 magas fehérjetartalmú étel I.rész

20 magas fehérjetartalmú étel I.rész

Nem csupán húsokból és halakból nyerhetünk ki értékes proteint, de növényi élelmiszerekből is.
Vegán pad thai

Vegán pad thai

Az éttermekben leggyakrabban tojással és hússal összepirítva készül ez az ázsiai étel, de otthon könnyedén elkészíthetjük saját ízlésünkre szabva, akár teljesen állati eredetű termékektől mentesen is.
Humusz, a közel-keleti mártogatós

Humusz, a közel-keleti mártogatós

Az arab világ egyik legismertebb és legkedveltebb mártogatósát ma ünnepeljük.
Vörösáfonyás energiagolyó

Vörösáfonyás energiagolyó

Vannak napok, amikor olyan elfoglaltak vagyunk, hogy még egy normális étkezésre sem jut elég idő. Ilyenkor hasznosak lehetnek ezek az energiagolyók, hiszen könnyen hordozhatóak, néhány falat az egész, és sokáig feltöltenek energiával.
Vöröslencse bolognai

Vöröslencse bolognai

Egy újabb isteni, növényi fehérjékben gazdag tésztaétel, a ritkán használt vöröslencse felhasználásával.